Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Saturday, April 27, 2013

samb kesedaran yang sedikit

Bersambung...

Sengaja aku sambungkan...
malas nak meluah rasa kat satu page je.

Bulan lepas.. aku pergi Pengkalan Chepa kan.
Kat sana aku meluahkan rasa. Live.. hehee
Aku sebenarnya malas nak menangis,.
Tapi untuk memahamkan abg aku yang lagi sorang ni aku terpaksa mengeluarkan air mata ni yang
sangat mudah mengalir saat tu.

Dia bertuah.. memang dah lama duduk dalam tirai besi.
Hmm. cuba meminta minta.. bermacam macam..
Memang la aku dah bekerja, tapi aku sendiri tak cukup.
Dia nak suh aku usul kan permintaan kat abg..
Dan aku sendiri pun kurang komunikasi dengan abg sekarang macam mana nak communicate..
Susah..

Memang lah susah aku nak luah kt sini sambil tersirat sirat kan ayat.
Hmm.
Beza nya aku dengan abg aku  yang tu memang memang adik kandung.
tapi aku.. tapi aku .. PERSOALAN NYA AKU.


memang memang lah kan keistimewaan kami berbeza..
DIA duk pertikaikan..  " abg minta  dapat je. kenapa ko minta tak dapat ? "

hmm memang la ko dapat. dah kau adik kandung dia. satu bapak lain mak..
AKU.. AKU NI sapa ? aku ni bukan sapa sapa dalam hidup dia. memang tak lah dia nak ingat aku
or tunaikan apa yang aku nak...


Aku ni memang orang luar..
membalas hutang budi yang sampai mati entah bila tentu habisnya.
Berhadapan dengan orang sekeliling yang terlalu meluahkan rasa susah.
membuatkan aku ingin membantu walaupun aku pun entah lah..

oh ya : : jam saat ni 6.58am... 2 minit lagi nak balik. sekarang aku nak mengemas,
masa untuk perjalanan pulang ... semoga selamat semua hendaknya.

Entah bila aku nak berubah kan. Ya Allah .

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir