Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Saturday, April 27, 2013

Dugaan lagi. insyallah

Assalammualaikum..

Hmm. setelah aku meluangkan sedikit masa mencari info tentang
sakit yang aku alami sejak akhirakhir ni.
Aku rasa takut sesangat ..

Tempoh hari aku demam..
Tetiba ahad ritu bersamaan dengan 21hb aku dapati ada something kat tubuh aku.
Aku rasa semakin sakit.
dan kekadang denyutan makin kuat..
Aku cuba bertahan..
Tapi hari ini.. entah lah.
berdarah. mengeluarkan nanah..
Aku seakan takut nak kongsi dengan sesiapa.
Cuma Nadia je aku share kan
Aku tahu... kongsi dengan dia tak kan ada kesan apa apa.
So dengan dia je menjadi tempat aku kongsi dengan kesakitan  yang aku alami buat masa ini..

Ya Allah.. aku pasrah andai ni semua dah tersurat..
Doakan aku kuat,
Untuk membuat pemeriksaan dalam masa terdekat ini.
Entah la..
Aku buntu..
aku tak mahu sebenarnya membuat pemeriksaan dan terima hakikat.
Biarlah aku tanggung semuanya

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir