Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, July 04, 2011

kenangan terimbau lagi

seriusly.. aku rasa malam ni aku tak boleh tidur..
2005 till now.. aku masih masih masih masih dan terus tak lupakan dia.
aku masih ingat katanya dulu..

dia tak akan pernah lupakan aku
dia BOLEH TAK CONTACT aku..
tapi lupakan aku TIDAK MUNGKIN...

ermm.. kalau lah dia masih ingat pada aku...
entahlah.cuma apa boleh ku katakan.
aku harap sangat2 dia lupakan aku..
aku tahu..dia akan lebih bhagia....
bahagia tanpa aku....



ayat yang lama sangat tak guna..
TANPAMU DI SISI....

well.esok aku ingat nak kemas bawah katil..
sangat banyak nota nota hati aku tulis masa 2006 ...
aku ingat nak bakar je lah semua tu.
untuk apa di simpan lagi...

esok hari untuk aku SENYUM
YEAH.. SENYUMAN SEPANJANG HARI.

TERIMAKASIH :)
awak masih buat saya tersenyum..

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir