Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, July 04, 2011

episod yang lain...

semalam.. lewat pukul 4 pagi..dia hubungi aku..
kami sama sama menangisi malam yang sepi..
ya kita berdua..
aku dan kau...
menangisi sambil memeluk takdir yang bukan milik kami lagi....

aku menangis kerana mendengarkan perancangan mimpi yang dia impikan...
aku tersenyum... tapi mata dah mula berkaca...
suara si dia semangat menuturkan azam yang ingin di semai berdua...
entah kan jadi realiti entahkan tidak...

aku tahu kat mana silapnya..silap nya adalah AKU..
BUKAN kali pertama kami menangis bersama..
aku rasa dah lebih dari tiga kali...
seorang lelaki menangis....dan aku terus menangis.. tanpa henti...

aku sangat berharap dia faham isi hati aku..
aku tak mampu menolak permainan takdir...
tapi inilah suratan hidup aku.
semua dah tertuliskan...
siapa aku untuk menafikannya...

untuk awak.. terima kasih kerana sudi menciptakan mimpi kita..
mimpi kisah kita berdua...
dari awal lagi saya dah jangka awak ni adalah sesuatu....
awak dan semangat awak.....
awak kuat....
tapi saya..... entah lah.. masih di alam mimpi sendiri...
impian yang tak akan pernah kunjung tiba.....
awak tahu kan... saya ingin terbang dalam alam mimpi yang awak ciptakan..
tapi rupanya saya masih di sini....
di sini...
dan terus di sini...

sampai bila?
ermm entahlah...


.::. Insyallah... walau seribu tahun lagi jika aku terbaca kisah ini....
akan ku ingati siapa diri mu... 18  November 2010 .... .::.

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir