Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, March 14, 2011

seram

Assalammualaikum,


Hmm ni nak hurai kan post sebelum ni. thun lepas. dlam bulan 3 ke 4 cmtu kitorang de berubat nan ustaz. proses perubatan tu d buat d umah aku. 1 famili gak r berubat. tp adik aku Haja ni paling teruk. de mende dalam badan die... uhhh pestime aku tguk .. salu tguk kt tv time citer hantu je. ustaz tu suh renung mate ustaz. die bleh plak tenung2 n gelak2.. pastu suara die.. garau semacam. ustaz berkomunikasi .. ah mende ni mmg aku xleh lupa. tp aku malas nk igt2.. t aku xleh tdow. hmm atlast. ustaz suh berjanji. jgn gnggu. n ustaz islam kan .

time tu menakot kan sesangat. plus 1 umah bau minyak atar. ag pon time tu aku snsorang . kt atas pon abg aku snsorang. 6 bilik kosong. seram seram gile time tu. aku td0w kt umah mak.sbb takut sgt.  pastu bile da pg nk g keje . baru alek umah aku..nak mndi pon x tutup toilet. xpe la kan. bukan ade orang pon . time tu aku keje. so nak  siap2 g keje. pntu umah pon xtutup .. xkesah dah org jaat nk masok umah ke ape. sbb aku tkut nk berdepan dgn mende2 seram2.

Aku tdo kt umah mak beberapa ari gak r. memula mak ok. pastu lame lame. mak cam marah2 je aku. mak xbertego nan  aku.mgkin sbb aku nyusah kan die. die marah " umah ko biar kosong.smpai bla ko nk  cmni"   aku xleh nak atasi rasa takut aku. ye la malam malam dgr org berlari2 atas umah.dgr org berkemas2. ketuk2  pntu. seblum ni mmg xtakut.tp bila da nmpak depan mate keadaaan perubatan Haja plus dgn bau mnyak atar x surut2 .. aku jadi takuttt teramat2 sgt.smpai xleh nk kontrol dah.. 


Kat opis pon aku xde mood. aku nk mintak tolong . tp kawan2 sume baru kenal.. aku akhirnye  citer kan masalah kt kawan aku.die sudi teman kan aku. 2 malam die td0w nan aku. d ruang tamu.tv bukak lampu sume bukak. tp malam tu kitorang dgr gak bnyik2. huhuhu 

N smpai la ke saaat ni. aku tetap td0w sensorang. cume weekend je skg skg ni Haja balek n td0w uma aku.

ekceli kelmarin aku de sakat2 die. aku pakai telekung berdiri sebelah suis. aku tutup lampu waktu magrib.aku saje saje je .. aku rase xde la seram cgt. tp xtaw la kalu mende tu buat die takut2 n die KENAkan aku balek.. aku gurau2 nan die sikit je.tp die KALU betol  die jz gurau2 nan aku  .. hah tu mmg MELAAMPAU. sbb aku xde pon wat die nges. n berlari 1 umah. huhhh~!

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir