Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Wednesday, October 02, 2013

kehidupan

Assalammualaikum...


Hi, saat ini jam 2.22am
Aku  masih mencari sisi sisi lain dalam diri aku.
hampir 25 tahun. aku hidup di dunia Allah ini tapi masih belum mengenali diri aku sendiri.
kesian sungguh aku ni.

Ya Allah .ampuni lah dosa dosa hambamu ini

 Aku mencari redha mu ya Tuhanku.

untuk apa kita hidup  ?
hmm
soalan ni menyapa minda ku di saat ini.
walhal aku terbaca lewat pagi hari ..

Aku ingin skali mencari redhamu
semakin banyak aku citakan semakin jauh
allah, aku ingin skali capai sgalanya yang   aku bayangkan
sisi sisi kehidupan aku yang berbeza mengubah aku menjadi keras hati
dan tak terjangkau untuk mengapai yang satu








" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir