Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, December 17, 2012

Tak pasti

Assalammualaikum..

Hai... di saat akhir di tahun 2012 .. nampak macam aku menghabiskan sisa sisa tahun 2012 dengan blog.
Meluahkan luahan hati yang semakin tepu di dalam dada. kekadang sesak habis.. aku tak terdaya dah nak simpan semua rahsia sendirian... Nampak mudah jadi aku , tapi sebenarnya langsung tak...

Semalam.. entah kenapa bangkit dari tidur di siang hari.. Fikiran aku asyik teringatkan bekas sahabat ku..
oh ya.. dulu aku pernah buat janji untuk tidak bercerita tentangnya di sini.. tapi aku hanya manusia biasa. yang kadang janji tu hanya menjerat diri. ermm ENTAH lah. kenapa aku masih teringat dia..

Lantas no telefon nya yang aku tak pernah save. tp aku sentiasa menghafal... ermm ENTAH lah kenapa aku macam tu.. n terdial dia atas keypad hp dan aku mula menaip msg..  R I N D U K A U .. ERMM entahlah..
kenapa diri aku macam tu.. aku merasakan rindu yg sangat untuk berkongsi segalanya macam dulu..


Semuanya serba tak pasti..
Dugaan datang datang dan datang..
kawan kawan masalah pergi dan pergi..
Aku tak pasti ..
sampai bila harus berperangai begini..

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir