Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Sunday, October 02, 2011

kan BEST kalau...

hurm... baru baru ni..
mmg airmata akrab menemani aku..
saban hari...

Bila bersedih.. hati pasti mulai bersuara..

kan best kalau..
kan best kalau..


tapi semua nya KALAU...

paling aku ingin sekali..

kan best kalau aku ada family sendiri..
mak ayah...

iskk.. Aku teringin sangat ...
dari kecik aku selalu mengimpikan suasana happy family..

Hanya ada aku.. mak.. ayah.. adik..

cukup kami berempat..  masa zaman kecik2.. aku selalu berangan..

Aku memimpin tangan ayah...
ibu memimpin tangan adik..
suasana berlatar belakang kan escalator
konon2 macam kat pusat membeli belah lah..
jalan jalan shopping..

AHH angan angan kanak2 .. langsung tak pernah jadi kenyataan...
walau seribu tahun lagi kan....
sigh ~

kan best kalau ada tok ...


Bukan bermakna bila aku susah .. bila aku sedih.. baru aku nak ingat . kenang tok. Bukan !
Aku cuma rasa nak berkongsi cerita dengan tok..
kadang aku berdialog sendirian..
seumpama macam tok ada di sisi aku..
macam orang sakit mental.
entah lah aku ni still waras ke tak..

macam macam KAN BEST KALAU....
MACAM2 .. semua nya dalam suara hati..
segan aku nak luah kan kat sini,,,
aku tak macam korang..
so korang.. enjoy ur life while u can :) huhu..
jangan jadi macam aku..
ahhh ,.

isk... kadang aku sendiri tak percaya macam mana aku boleh harungi semua ni,,
AKU cemburu lihat teman teman yang berjaya.. happy dengan family masing2..
boleh hang out nan kawan2. teman teman .. balik kampung..
tapi aku.. tak ada apa apa..
aku tak ada kehidupan.. aku cuma ada kenangan...

orang lain duk bercerita masa hadapan..
masa sekarang..cerita terkini...

esok kan.. nanti kan.. lepas ni.. lepas tu... seterusnya...

dan aku hanya terdiam..
dan sekali sekala cuma menyebut..

dulu kan.. hari tu kan.. masa kecik2 kan.. time skolah dulu kan..
time aku kerja kan..sebelum ni.. sebelum tu...

ahhh AKU CUMA ADA KENANGAN....
SHITT !

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir