Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Sunday, July 03, 2011

minta tolong

hish...
mmg aku yg menawarkan diri aku untuk memberi pertolongan..
tapi bagi la sikit kata kata aluan...

ni tak...


" weh dtg rumah petang ni..."

" datang rumah malam ni..."

" call kan apek tu blablabla... "

"esok tdor umah aku..nak buat blablablabla..."

"jum angkat blablabla.ko dtg rumah aku ...."

aku bila dgr or baca menda menda camtu.
mood aku tak menentu..
iya lah.kadang aku tgh makan.kadang aku baru bangun..
kadang aku ade hal..

kot ya pon..
tanya lah. macam ni...
sejuk sikit telinga dan hati aku...



" tgh buat apa. bz tak karang? leh ke tolong aku buat blablablablabla... "

rumah ko pun aku nak  kena jalan kaki lagi..
kalau lum mandi. aku na kena mandi dulu..
lepas tu nak tinggal kan rumah lagi
nak makesure sume selamat....
kalau tgh makan..
kadang leh terbantut oi.. hahaha

niat ikhlas membantu.menolong jadi cam separa ikhlas je.
sebab mendengar kan pesanan2 dan ARAHAN tu.
aku dah tarik muka...
moody tetiba.....

hey kawan.. cuba ayat tu bagi sedap sikit.
aku yg nak menolong ni pun rasaa
sedap hati sikit....

sigh~~~~~
tlg salah.tak tolong salah..
dah menolong pn serba salah..

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir