Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Sunday, June 19, 2011

yesterday yesterday yesterday 8

Geeerrrraaammmmmm..
13 FEB 2009



Hmm.. Setiap ari sens0ranG dalam umah, ank2 buah semua ta m0leh harap. Pantang Aku leka sikit jerk. da bawak mas0k kawan dalam umah... yg si kawan kawan derang tuh kalaw yg senon0h sikit ta ape laa. ni sepesen jerk nan derang. Pandai datang umah orank, ta pandai alek. siap nak tidoww umah Aku. Kalau Aku bersuara sikit, Sume ta suke. sume mencik Aku. k0n0n derang nak tunjuk sp0orting konon. hahaha vod0 laa kalau nak spoting nan cara cam g tuh. Kawan2 anak buah Aku laki, Aku ni s0rang dalam umah. Selambek jerk kawan2 Die tidowww ta hengaat ke Aku ni pompan dalam umah tuh.. Yg si Orang Tua tuh. ta ke rase nak marah? Aku skrang kene jadik manusia yg tot0p mate, pekak kan telinga. smpai bila Aku nak tahan?


Ngeee. Ade plaks satu ari tuh. Aku mangun pagi2 nak mukak pintu tingkap. tetibe nampak ade manusia lelaki yg tgh membuta baik punya! dgn pel0k bantal lagik. pergh.. terkejot ber0k Aku. dak tuh mukan anak buah Aku. Aku teros kuar umah.. cam syiaLLLLL ~! ade plak mangkok ayun mane tidow dalam umah Aku. mmg lar Dia tuh mmber anak buah Aku. tp ank buah AKu tidow umah Dia, yg kawan Die tuh . selambek jerk terb0ngkang kat dalam umah Aku,, Aku g tau kat Mak.. Mak rep0rt kat Akak ipar Aku. tp wat bod0 jerk.. syiaLLLLL.. ingat Aku ape dalam umah tuh? sesuka ati jerk nak wat umah Aku cam tuh.. p lar marah ank kO !ni ta.... dendiam jerk.

Urm. tensi0n. duluk ade Tok nan Wan. Aku enjoy jerk dalam umah. skrang cam Aku menyewa bilik jerk, ruang tamu. p0wn x moleh nak baring senang lenang.. langsung ta pikir pasaaan Aku, Dulu ader Tok nan Wan. Aku bebas wat ape jerk. Kate Tok .. tuh umah Aku. tp Aku cam ta rase pown ni umah Aku. sbb bila Aku bersuara sikit, sume ign0re Aku, cukup laa pengalaman bulan p0se dulu, Aku x kan lupe sampai mati ! kalau laa xder Hari raya ! mesti smpai skrang dorang wat Aku ta wujud jerk !


Mmg Aku ade hajat, nak kuar darik umah ni, tp Kewangan Aku ta stabil, Aku harap Aku dapat kuar darik umah, sem0ga derang ta rase Aku ni teros mengemis nan derang. Ader kawan pon .ampessh! yupp dulu Aku senang. thank dekat nan Aku. n sekrang Aku susah. tthanks gaks jauh2 darik Aku, atleast sume tu bg kesedaran yg Korank sememang nya ta layak jadik kawan2 Aku ! mgkin Aku ta memahami k0rang. tp Korang pon ta memahami Aku ! ta penah cube paham ! hahaha da lar, paham memahami Aku mmg mustahiL!


Setiap malam Aku kene check pintu, sliding dOOr, tingkap. gate ,sume kene pastikan berkunci..Dulu Tok nan Wan jek wat. Aku berasa selamat jerk setiap malam2 Aku. Tdoww dalam selesa dan selamat. Tapi skrang. kalau Aku da pastikan pintu bekunci pon.. Anak2 buah haprak Aku tuh, mesti sesuka ati jerk bukak. pastuh kekadang ta koNci alek. huhhhhhh.. perasaan Aku ni geraaaaaaamm sangat2. tp nak meletoP kan nye cam ne erksSs? Aku sakit ati sebenar nye..... nak marah kan derang. nanti AKu yg sakit. mukan Aku ta mo melawan. tp Aku tau.. Aku ta menang cam dulu, Dulu Tok mesti berpihak nan Aku,, Tok.. rindu Tok sesangatt,

Sungguh ! rindu sesangat, Aku mencik nan keadaan sekarang, Aku ta moleh menang cam dulu! Aku kene jadik sorank yg xder peraasaan. Aku moleh tguk jerk. Perhati jerk ape mereka buat. Aku ta moleh j0in, ta moleh komen. ta moleh meluah kan. cam patung. hah cam tuh laa Aku..


-----------------------------------------------------------------
.::. Alhamdullillah.. aku rasa.. aku makin Ok...
aku x stress sgt macam dulu..
aku makin cool.
aku makin kuat nak faces suma yg berlaku ni.... .::.

nak gelak : : HA HA HA HA dah macam karangan berapa perenggan je :) lawak plak... dulu nya style  :P

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir