Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Wednesday, June 15, 2011

susah nak lupa

1st time kot tadi tenguk orang bertumbuk live depan mata aku..
adess. aku terasa cam pp aku plak yg kene tumbuk.
setelah beberapa jam peristiwa tu belaku.
melupakannya tidak..susah sgt... aishhh..

aku risau,
aku serbasalah.
aku lah si pengadu tuh.
aku lah si penyebab sume ni berlaku?
tapi patut ke semua ni letak kan di kesalahan aku seorang je?
erm..
bukan aku yg buat pekara tu

kenapa ada rasa macam ni?
macam mana aku nak berdepan esok?
mmg la dia ank buah aku. yg muda tegur yg tua..kan..
patut nya. dia lah yg risau..
dia yg bersalah.dia yg serba salah.
bukan aku kan?
bukan aku kan?
tp aku?

aku terlalu pikir sgt hal ni.
camne nak lupakan ni?
alahai payah nya..
trauma ke aku ni?
ermm

tah tah org yg kena tumbuk dan menumbuk tgh relax2 saja baring2 atas katil dan tido.
tapi aku?
ermm..
ayayayaya

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir