Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Wednesday, June 15, 2011

aku silap ker?

to be honest..
pada diri sndiri.
aku x suka ..
xsuka dan x suka dan mmg mmg x suka dgr citer pasal
anak luar nikah.citer pasal pmpn ikut jantan alek umah.
jantan bawak pmpn alek umah..org buang bayi ke ape ke..

aku x taw lar pasal apa.
tapi aku mmg ada perasaan geram..
geram yg terlampau geram..
cam masalah tu aku create sndiri plak kan..
geram pasal apa pun aku x taw.
kadang aku selalu nasihat kan diri sndiri..
" jaga mulut tuh.jgn amik tahu hal org. jgn sebuk hal org "
but in the end..
mesti lain yg jadi nya.
kenapa aku mcam ni?
cam xleh control dah pasaan tu..


and tadiiiiiii..
yer tadiii. baru tadii...
aku da tereport..
tereport kegiatan ..
si anak buah aku bawak alek pmpn kt abg aku.
erm. bukan nk aib kan sesape pun..tah lah..
ni bukan yg petama kali. dan dia bukan nye ank buah petama yg buat camni pon. e
erm...
mula mula aku da lama taw..
tp aku xnmpak nan mata sndiri.
bila da tguk sndiri.
aku rase GERAM..
geram yg tah mane dtg nye..
geram dr perasaan sndiri?
or geram dr perasaaan yg d bisik oleh setan.
erk.
entah lah......
 xtaw nk kupas kan camne perasaan geram tuh.  :(

she jz 13 yrsold..
alahai.spender pun still mak ayah die beli.
modal yg sama..asek cakap pasal spender je.
haa ye la. menda yg kecik tu pon makayah die beli.
tp dah pndai ikut alek umah laki..

sampai x balik blik umah die.
bermalam umah lelaki,
lelaki sahaja kot rumah tuh.
mane g pasaan malu?
segan? alahai budakkkkk upsr tah amik ke tak..
nasi pun tah tah..
DAH LAH TETIBA MALAS NK CAKAP PASAL KO PLAK PMPN..

 tapi aku kesian kt anak buah aku td.
terus terus je abg aku tumbok die..
ketuk kepala die dgn torch lite.
aku dah cuba halang..
tapi pmpn tu pon ketegaq x nak kuar umah gak.
siap cakap nan aku lagi...

" maaf kak... abg..
sy kluar la ni.sudah la tu bang.maafla.. sy kluar ni "

aiyayayaya..
ko tahu x ko ni becakap nan sape..?
aku ni mak cik die.
lelaki tu pakcik die.....  rumah ni rumah pakcik die..

ermm..
teruk gak ank buah aku kena.
cam x fair laa.
aku nk tguk pmpn tu.
baru aku puas..
erk? teruk ke aku ni?
 tapi pmpn tu cam da biase je lalui pengalaman camni..
aku kalau jadi pmpn tu.
KALAU laa kan.

mesti dah nnges kot.tguk BF techenta kene tumbok kt muka.
kene ketuk torch lite.tumbok kt peot sampai terlentang.
adesss.

tapi budak tu.. leh plak siap ikat2 rambut.
jalan lengang kangkung.
nak x nak kuar umah yg cam sarang tikus..
bilik aku yg super serabai ni lagi cantek laa dr umah bujang tu..


Aku rasa bersalah mengadu kt abg aku.
SALAH aku ker?

salah ke aku?
aku xnak die benci aku..
aku mmg cuba halang td abg aku pukul die. tumbuk die. sampai aku yg tertolak..
bila abg aku nak amik parang.
aku mmg suh ank buah aku lari laju2..
tp die pun jalan lenggang kangkung ngan awek die.


SALAH ke aku?
jadi pengadu?
hmm...

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir