Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Saturday, June 04, 2011

surat dia untuk ku..

hee aku tgh text adk ni..
adik bg pendapat dia sendiri..

tetiba aku teringat..
surat dia pernah bagi kat aku dulu..

actually..
aku pun dulu ada gak niat nk pulih kan balik hubungan ni..
aku cakap kat dia dulu

LUAHKAN LAH APA KAU RASA..
AKU PUN LUAH KAN APA AKU RASA.
PASTU KITA TUKAR2..
BIAR SAMA SAMA FAHAM....

aku punya luahan perasaan bersamaan 2 helai kertas a4..
 haha siap typing lagi.
gila baby tol.. panjang berjela..
Inilah  luahan perasaan yg aku anta kt dia masa tu.

surat .. kad raya. kad besday..kad jemputan kahwin..
even kad kecik comel  yg kt wrappers hadiah pun aku still simpan lagi taw...~!!
  
entah bila lah aku nak buang semuanya...
biar xde satu pun akan menjadi kenangan dan sejarah..
ermm....

INI plak surat yg dia bagi.
actually surat ni kene bagi serentak..
bukan aku bg dulu .. die bg kemudian.
cam x adil lah plak kan.
so kitorang BAGI SERENTAK time tu.
2009.. bulan berapa. aku x berapa igt lah plak..



Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa dengan kita..
kita hendak menulis apa yang kita ingin kn.


1 ) Kita mahu persahabatan kita berkekalan sehingga ke akhir hayat.

2 ) Kita doakan semoga sahabat kita ini hidup dalam keadaan tenang dan selesa.

 3 ) Teringat , semasa kita kecik bermain sama-sama sewaktu hari hujan, main hujan kita pakai baju gaun..pastu hendak keringkan, kibas-kibas.

4 ) Sekiranya, kita sudah berumah tangga kita mahu persahabatan kita tidak terputus di tengah jalan. seandainya ada apa-apa masalah.jangan segan-silu minta pertolongan.

 5) .........., Tunang kita mahu berkenalan dengan ko. bila bila masa ko free kita ajak ko join sekali dengan kita hendak tak?
  - SESUNGGUHNYA TALI PERSAUDARAAN DI DUNIA INI TIDAK AKAN PUTUS IA AKAN BERKEKALAN SEHINGGA KE AKHIR HAYAT-

hidup ini kadang-kadang kita lupa, alpa dan lalai . orang akan tengok kita ini kita senang sahaja.. sewaktu kita susah .orang akan gelak kan kita..

Hmm.. AGAKNYA dia pun dah lupa surat ni die bg kat aku ..
pastu dia pernah cakap.
NAK HADIAH KAN aku sesuatu yg sama macam dia..

tapi aku x tagih ape apa pon.
gasak.lantak pergi M..

pendek je.
tapi asek cakap ULANG2 pasal PERSAHABATAN  je.
taik koceng je kan.
huhuhuhu..

dari tunang..
kahwin.
haa skg dah ade baby girl dah.
haha masa.. ohh  masa sekejap je kan.


ADIK SAYA CAKAP :)

yela akak, sbb ape dy bkn cm akak, sebab dy ade org syg, tmbh2 fmly dy ade org bru, mgkn syg dy kt akk tk sekuat syg akak kt dy sbbnye, akak dah tde spe dlm dunia nie, akak cume ade dy, yg byk kenangan selain arwah tok
klo arwah tok ade lg, ite rse mgkin akak tak mcm akak skg..
sbb akak msih de arwah tok
em akak saba byk2 ea,
tatau smpi bile akak nk jd cmnie, nape akka tk face to face je dgn dy
betul cakap ADIK.. 
beruntung jadi dia.
huhuhu
akak bodoh kan...
bodoh teramat bodoh.
sudah lah bodoh. eg0 dah lama jatuh menyembah bumi.
alahai NASIB badan. erm
dah la. biarkan dia hidup tenang dan bahagia..
nak lupakan dia 100%

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir