Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Saturday, June 04, 2011

ALHAMDULLILAH..

Syukur kepadaNYA..kerana masih memberi kesempatan.
masih memberi peluang...
semoga kisah yg ke berapa belas kali ni
menjadi pengajaran kepada yang lain...

Aku msih teringat dulu masa kecik2..

 Abg aku selalu cakap..

" DAH besar nanti. jgn jadi macam abg "

 TAPi BILA  DAH besar camni,
aku rasa macam aku ni tak jadi apa apa plak
hahahaha.


hidup oh hidup.. bila lah peluang aku nk berubah?
aku kalau boleh tak nak lagi bernafas di sini.
aku nk bernafas dan hidup di bumi yg asing..
suatu tempat yg baru..
yg tak ade insan yg mengenali aku
yg tahu kisah dah sejarah hidup aku
biar aku jadi perahsia..

BILA LAH PELUANG tu akan datang?
aku nak sgt hidup sendiri ..
hadapi semua sendiri..
kat tempat yg baru...

ubah diri menjadi orang lain..
orang asing.. ermm..

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir