Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Sunday, June 12, 2011

missing

Erm.. tadi aku duduk2.. tetiba rasa boring sangat..
ada rasa kehilangan..
aku rindu ke?
aku baca alek msg msg dalam inbox..
msg remeh temeh mmg aku delete je..
tapi yg aku save ni.. msg msg yg tah laaa
ade makna ke?
huhuhuhu..

ulangulangkali aku baca...
aku call number dia..
cam biasa.. mmg tak dapat pon..
tetiba aku dah ternangis
tersedihhhhhhhhh :)
adui..
aku kena buat sesuatu ni kan..
aku ingat malam ni nk baca yassin.
saja la kan..
xkisah kat mana dia berada,,
dia tetap kawan aku,
masih kawan aku....

tetibaa je..
ada call masuk..
dan seperti biasa.aku x suka men jawab je.
aku biar agak lama..
baru aku jawab.. dari suara cam kenal..
suara yg bercakap kelam kabut.
terkejar2 je .. laju2 cakap.
sapa lagi..
huuuuu macam tak percaya..
tu diaaaaaa...

dia call aku?
dia call aku pada masa aku ingat kan dia..
iskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
sedih lah plak aku rasa..
msg msg dia sebelum ni..
dan pastu dgn tetiba dia diam kna diri macam tu jer..
pastu aku keras2 menafikan aku x rindu pun dia..
n tetibaa.. arini aku rasa missing...
aku nngis sedih..
n tetiba dia call....
OMG...

satu perasaan yg susah nak jelas kan macam mana.
aku lega ekceli..
dia cakap..
fon dia hilang..
number aku pun nasib dia save kat fon adik dia..

Ahad ; 12 June 2011 ; 7.55 pm

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir