Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Saturday, June 11, 2011

COMEL jer

Eyh eyh sebelum  g majlis Nab tadi...
masuk rumah mak kejap...
nak tanya mak laa kan.. kot kot dia nak join sekali ke..
time nak masok tuh. Ryan dok kt depan...

terus dia angkat tangan mintak dukung..
alahai. COMEL jer.
salu nya tak ada lah dia nak mintak dukung...

Bila dukung dia je,,
nak letak bawah balik  dia dah nangis..
alahai...
tapi bagi dia pegang mouse ..
dok depan pc. terus senyap...
 lorat punya budak! haha


mungkin dia rindu aku kot..
hahah perasan!...
aku jaga dia wape ari je kot.
gilir2 ngan akak ipar. gilir2 ngan baby..

.::. yekssss..
tadik makan roti bun coklat nieyh tetiba tergeget benda keras..igt kan apa..
tguk macam tulang or kayu apa tah...
eeeeeeeeeeeeeeee.. terus stop makan.
pasni tobat dah aku nak makan roti bun coklat lagi...

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir