Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Thursday, June 23, 2011

kawan lama..

hee.. ade someone add aku kt facebook..
tenguk nama.. macam kenal..
sebelum ni pun aku tak pernah terfikir pulak nak search dia..

dia ni dulu jiran sebelah rumah aku..
berkawan dari darjah 1 kot..
kawan sekejap.
gaduh..kawan sekejap gaduh..
tapi bila gaduh...
mak dia suka masuk campur...

biasa lah budak budak kalau dah gaduh..
and aku memang memang suka menangis.
haha kuat menangis...
macam arwah tok n wan. dia orang tak suka masuk campur kalau budak budak
bergaduh..sebab dah tau sgt.. gaduh tu esok lusa kang berkawan balik...

bila mak dia dah masuk campur.
kami malas nak berkawan kat rumah..
so kat sekolah je bertegur..
kalau kat rumah. main kelip2 mata je..
sebab takut mak dia marah..
hahah macam bodoh!

Bila darjah 5 kot.. dia dah pindah rumah.
so kami tak lagi berjiran...
buat hal masing2..
sampai lah naik sekolah menengah....

Then bila dah sekolah menengah still satu sekolah juga.
cuma tak pernah sekelas lah.
tp kat sekolah menengah
jz senyum2 je.
tak pernah la bertegur sangat....
macam tak kenal pun ada gak.
masing masing dah besar.
kisah zaman kanak2 buat apa nak ingat sangat.

tapi bila dia add aku di facebook ni..
satu perasaan dah berubah..
rasa macam nak sangat kenang zaman kanak2 dengan dia..
hahaha..

mesti ex schoolmate yg lain terkejut tengok aku berkomunikasi dengan dia pasal
kanak2.
dorang mesti tak expect kitorang dah kenal lama.
haha :)
btw dia makin cantik.
n bergelar tunangan orang....
Alhamdulillah...

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir