Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Tuesday, June 28, 2011

kau rasa...

hmm banyak tak dapat di cerita kan...
minggu sebuk aku niey..
nak tolong Sue macam macam..

nak berinai..
pergi ambik daun inai..
tumbuk inai.. pakai inai..

haha sian Sue..
aku dah bubuh inai kat jari dia.
then dia nantok sgt.
tuh la.suh amik cuti xmo..
kelamkabut gak nak kerja..


lepas dia pakai inai. dia tidur.
aku mmg tak ngantuk time tu.
aku jz perhatikan je laa dia tidur.
skali dia leh pulak peluk bantal.
adess. abes rosak inai inai kt tgn. haha
aku suruh dia pergi basuh la..supaya dapat tidur dengan selesa....

hmm..tolong sue itu dan ini.. . tp aku bukan nak kan balasan.
malahan aku xpernah pikir ape ape..

SUE risau sgt..
Sue kata : KALAU aku tetiba lupakan kau.
mesti kau layan aku macam mana kau layan fana skg nie kan?

Sue kata : KAU RASA kalau kau kawin....
aku tolong kau ke macam mana kau tolong aku?

OHH Sue..
erm... X semestinya kau yg tolong aku.
mana lah tahu kan..
turn aku nanti. ada lah sesape yg ringan tulang membantu aku....

haha macam lah aku kahwin...

Dah lah aku xpernah pikir apa apa pon.
aku tolong .. sbb aku rasa suka. seronok.. sebuk bersama sama..

itu sahaja..
pasal aku akan layan kau macam fana ke ape ke if kau berubah satu hari nnti...
dah la. xyah nk judge ape ape.
dia kawan aku yg paling aku syang.
paling aku rapat.paling aku entah la....

aku pun bukan lah jaat sgt...
dah dia yg berubah kan..
kalau kau nk berubah juga. silakan lah.
atleast aku dah berpengalaman camne ade kawan camtu..

aku tolong bukan sebab balasan utk turn aku yg tah ade ke tak...
dah la.. xyah pikir bukan2..
merepek :)

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir