Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, May 30, 2011

anak angkat itu.

percayalah...
tiada siapa pun yg mahu di lahirkan sebagai anak angkat..


 ANAK ANGKAT ITU..
anak angkat itu.
anak angkat itu.
anak angkat itu..

adalah aku..
 

betul,, memang..
dulu aku keliru..
keliru dengan panggilan demi panggilan.
keliru dengan salasilah keluarga

ouh. itu sedara. ouh itu sepupu.
ouh itu ayah saudara. ouh itu ibu saudara..
ouh itu anak saudara.. ouh itu nenek saudara..

 AHHH persetan kan semua itu..

 tiada hubungan darah..
 tiada apa lagi perlu di titik berat kan..
aku hanya lah aku dan diri sndiri...

 patut nya... DULU

 DULU.. patut nya..

 sepatutnya dulu aku harus keras hati..
 dulu lagi kan.. patut nya...

 entah laa. sudah takdir ku tertulis begini kisah hidup...
 aku harus lalui..

 ye. anak angkat itu adalah aku..
 tapi AKU BUKAN ANAK ANGKAT KAU~

 mungkin kekecik dulu.. aku terikut2 panggilan anak2 mu..

 tapi  dalam hati aku ni.. masih ada sayang.. masih ada rasa sayang utk mu..

 SAYANG sesama manusia. tak lebih tak kurang. Insyallah..

ANAK angkat ini.. tak lah kejam sgt..
 kan....

 TERIMA KASIH..

 kalau boleh di perbaiki.. aku tak mahu ***..
serius.... ANAK ANGKAT ini xperlu kan ***

 toksah laa nak ungkit anak angkat itu.. anak angkat itu..
anak angkat itu..

 bosan aku mendengar nya..

 silapnya aku.masa kekecik dulu..
dah serasi dengan panggilan *** utk dirimu..
 hanya kau saja insan yg ku panggil *** dlm dunia nieyh..
tapi aku bukan anak angkat kau..

Terima kasih untuk itu..
sayang.kasihan ..keperihatinan mu terhadap anak angkat ini..
mudah-mudahan. ALLAH saja yg mampu mmbalasnya..

 semoga kau di beri kan kesihatan yg baik..
 semoga kau tabah jalani dugaan demi dugaan yg melanda..
 semoga kau di kurniakan rezeki dan 
 semoga kau bahagia hidup di dunia dan di akhirat.
 amin amin Ya Rabbal Alamin...

  DOA dari ANAK angkat itu..

 terima kasih ***...

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir