Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, May 30, 2011

ada aku kisah ?

susah jadi aku sebenar nya..
selalu saja di salah erti kan..
niat yg baek. akhirnya mmbuat kan aku merasakan..
LEBIH BAIK AKU DIAM.


 Knp susah manusia2 nak faham aku..

Lepas ni.. aku xkan menyebuk lagi..
SUKATI kau lah oke!
 
GASAK. buat je apa kau suke.
apa kau nak buat..
kau buat. aku pun buat.
so kita wat hal masing2.
 susah kau.. susah kau..
senang aku .. senang aku..

 tp masalah nya. aku ni xleh berhati kejam.
kekadang teringin nak jadi kejam..
tp sebalik nya akan berlaku..

 SUSAH kau.. susah aku..
Senang aku.. Senang kau..

 Ya ALLAH.  bantu laa hamba mu ini.
 aku teringin nak keras hati..
nk jadi kejam perasaan..
biar orang lain taw. aku pn leh jadi manusia kejam..
 tak menghirau kan perasaan org lain..



 p/s =>> ikut kepala sendiri.. itu yg terbaik. malas aku nk amik peduli.

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir