Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Sunday, March 27, 2011

kak mel n ain n linda

Assalammualaikum,   





 Hi. semalam ain email aku . haha email2 bukan maen lagi ea :P. ye la xde fon kan. naseb time tu ngam ngam aku sign in email. nak check :) ain ajak kuar.. tp pepetang la.

 Pastu entah macam mana mak dtg jerit2 depan pintu umah.. suh aku jawab kol sbb kak mel kol .. huhu sbb kol umah aku divert g umah mak. aku mmg malas nk jawab kol..
so aku kene la tunggu kak mel kol lagi. huhu
  
 Kak Mel da tunggu depan lorong umah OMG. naseb la aku da mandi. time tu igt nak masak bubur. nak makan lapar. heee kak mel ni pon satu.. len kali g taw la awal2. time tu mmg bebelah bagi aku nk g ke tak. malas nye rase. tp memikir kan die da sampai kt umah... terpakse gak la pergi.. tp kalu aku lom mndi lagi saat die kol tu. mmg mintak maap bnyk2 la kot. aku malas n xde mood. huhu

Lame x jmpe kak mel. ape ape pon cntact kt ym je pon. de la setengah thn kot x jmpe die. huhuhu 
 Pusing2 dalam kete je. kak mel nk cari umah sewa tuk kazen die.Dpt gak 3 number umah sewa. aku yg tukang kol umah2 sewa tuh...
 tapi dua da penuh. 1 je tp die nk penyewa muslim je .. aishh sian kazen kak mel..
Pastu da settle kol. kak mel bawak aku g makan. aku sorang je makan. kak mel nan niece die tguk je aku makan .hee segan plak aku. tp d sebab kan lapar. x makan dr pagi.. belasah je la makan :) malu pon ilang.

Thanks kak mel. i taw u stalk belog i :)

 p/s .::. kak mel. i da text kt  ex skulmate yg dok area situ suh cari umah sewa. t pape i inform.. btw. next time. jgn la buat camtu. kang tetibe i xde umah macam mane ;) u gak susah nnti. jgn la nak suprise kan sgt k :)

Kak mel anta balek pas makan tu.. pastu  baru je on pc jap. igt nak on9 aa jap . check email ain . ne taw kot kot x jadi. xsempat pon check...

mak da pngel. Ain da kol n die otw. nak smpai dah. hehehe
Ain bawak g wangsa walk jerk. kitorang tguk movie. ain de combs 3, so aku , linda n ain. heee 
tguk citer Sucker Punch sbb time die betol kene la kan. xde la perlu tunggu lame2 buang2 mase. sbb pergi pon 1 tujuan je..

Sucker Punch? citer die. hahahaha [ gelak kuat2] entah la. bg aku x best. dalam dalam x besh gak. aku menghayati gak citer die smpai tekejut2.. aku rase time tuh aku tgh berangan la.
tah tetibe aku "opocot mak kau" hee cam xkene laaak melatah scara delayed camtu..

Ain kt sebelah dok ckp 
" ko ni sha. layan citer ni ke? smpai terkjut2. aku da nak telelap ni"

Xpaham.. xpaham .. xpaham.. xpaham. haha tu laa ayat si ain n linda n aku dr starting smpai ke abis citer ni. aish..
de 50x kot dok ulang ulang xpaham xpaham..


Da larh starting citer tu.. xde dialog.. kira cam nak ramal sndiri je la ape yg  belaku.hahaha
 pastu kene masok umah sakit mental. pastu tetibe jadi penari plak.. pastu 
leh plak keje dapor. kopek2 ubi kentang plak. iskk..
bile jadi penari. leh berangan dok berperang2. berlawan2. 
hahahaah

Sambil menari tu .die de nak setel kan mission die la.. dalam fantasi die tgh beperang.berlawan2
haa cmne la nak explain.aku pon x paham citer tu.

ain pon smpai da prektis guyang2 menari cam si Babydoll. hahaha
konon2 die leh memukau si PP die nanti la kot :)
haha

Eyh sape yg paham citer ni.tolong explain kan kt aku..

Linda  [&] AIN,. thanks darlings :)

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir