Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Saturday, March 02, 2013

opis :)

Assalammualaikum ..

Hee. sebenarnya kan.. Aku dah tak de pc kt rumah.
Since Ryan main pc aku sampai rosak di hari raya  yg mulia .
Aku dah malas dah nak kumpul duit n repair.
Or pujuk merayu abg aku bagi sparepart kepunyaan dia.
Aku dah malas dah..

Kekadang melepas bosan di facebook guna hp jer.
Tapi since hp rosak. Aku mcam dah xde social life je.
cewah cewah ..

Hmm. percaya tak ? ( yer percaya )

Aku update segala entry .. type post,
meluahkan segalanya
Di opis..
opiss. n opiss.

Sadis je hidup.
Sharing semua cerita
kebelakangan ini semua nya daripada opis.


Haritu..
Aku bukak semua monitor. mouse keyboard . cpu.
segalanya galanya aku letak dalam store.
Malas dah nak buat pameran kat dapur..

Entah bila agaknya aku boleh dapat pc .lappy or something la yg boleh aku
post entry direct.. xyah nak menumpang kt opis cam ni. hehe.

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir