Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, December 24, 2012

Perasaan

Assalammualaikum..

Hai.. Insyallah selepas ni mungkin akan lebih rajin meluahkan perasaan.
dari menyimpan semuanya..memendam rasa.. dan stress yang berlarutan..


Alhamdullilah.. saat ni jiwa makin tenteram..
ingatan aku kepada si W. dah makin menipis. biar lah kali ni pergi aku untuk selama2nya.
biar aku berlalu pergi dari hidupnya..
memang dia yang meninggalkan aku tanpa sepatah kata.
Memang dia pernah cuba menghubungi aku,,
tapi kekuatan yang tercipta ini membuatkan aku lebih berani untuk melupakannya.
lebih kuat dan perasaan ni sangat tenang..

Aku tahu . perasaan itu hanya milik aku. bukan milik kami berdua...
Biarlah aku yang beralah. biarlah aku yg menjaga perasaan itu..
Aku akan pergi. dan masanya dah tiba. mmg dah hampir 2 minggu aku langsung tak
hubungi dia. misscall dia aku x respon. aku tak kan hantar sebarang message,
Biarkan lah semuanya berlalu.


Perasaan itu masih terjaga. masih tersimpan .. tapi aku tak mahu perasaan itu kian bercambah .aku tak mahu
itu terjadi lagi,. biarlah ia akan menghilang dan lenyap bersama kenangan aku dengan dia.
Aku tak mahu lagi menjadi hamba perasaan..


Biar lah dia hidup dengan hembusan rindu aku di kejauhan. rindu memang rindu
melupakan itu memang mustahil..
tetapi usaha untuk mencuba melupakan nya adalah usaha yg dtang dalam diri sendiri,
mungkin satu saat perasaan ini semua akan bertukar menjadi benci..
sayang dah teramat sarat dalam diri ini. tapi dengan sikap dan tingkahlaku yang berubah
ubah .. mgkin segala perasaan akan menjadi benci..

Jika dia kembali lagi.
tak mungkin hati ini mcam dulu.
hati ni sedang berdarah. x mungkin ada ubat nya. masa menjadi teman setia.
dan parut akan kekal selamanya.

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir