Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, July 18, 2011

ketawa menangis

tak boleh tdur..
gagahkan diri jugak on pc kat dapur.
yang agak suram ni...
ahhh malaas nak pikir ape ape.
aku kena berani.aku kena kuat.

sampai bila kan...


masa kecik2 dulu..
kalau main dgn kazen...
bergurau2 dgn anak2 buah....
mesti kena tegur..

" jangan nak menghela sangat..kang  sat g menangis "

" ketawa ketawa..kang teriak "

dah biasa sangat kena tegur macam tu..

so bila da besar2 camni..seakan2 sumpah seranah plak..
dah berpuas2 bergelak ketawa.
mesti menangis...

time skolah dulu kalau tgh tgh gelak..
cpt cpt aku ingatkan diri aku..
dah dah .ape lah bersungguh2 gelak.
kang x pasal2 mesti ade ape ape pastu ternangis plak..

hmm rupanya sampai ke saat ni.. mmg cam tu...

semalam ketawa2...
harini.. menangis2..
esok?
tah la x pasti..


aku berharap esok aku dapat berita baik..
berita yang boleh buat aku tersenyum da whole day.. n da whole life..

macam kisah 16 January 2010
aku nangis sekejap je.. sbb pagi pagi lagi aku da dpt berita gembira..
so aku rasa.. lepas ujan yg turun..
ALLAH hadiah kan aku pelangi yang cantik berseri walaupun sementara..
hope esok sejarah akan berulang juge..

esok aku nak happy!
opss i means.. 18 July 2011

ada apa dengan tanggal 18 niey..
besday AKU .. 18dec
besday W 18 Nov.
last year hidup baru 18 Jan
arini dalam sejarah 18 July

ape lagi lah 18 ek?
huhu
harap lepas ni semua yang baik baik je.

yukkkkk semangat! ermm. dah senyum...
senyum for da whole life~!

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir