Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Monday, June 20, 2011

saya dah dewasa ! tapi....

Hmm aku turut sama terunsing bila melihatkan kawan kawan yg
runsing..

runsing pasal apa ea?
haha pasal jodoh..
kejapkejap nak smallest kan lagi perkataan tuh :)

hmm
aku percaya J..
aku percaya J dr Allah..

hee oke lah bukan nak cite pasal aku pon..
aku tak ada pengalaman meluas dlm hidup lagi.
pngalaman dlam hati n perasaan pun tak ada!
sungguh tak tipu... :)

mereka2 .. aka kawan kawan...
risau..rungsing.. kusut memikirkan jodoh masing2 ...di kala umur dah mencecah 20an.
teman teman yg lain sebuk berutus kad jemputan. tunang. kahwin.. tema itu .. tema ini..cam best :)
dan
di kala teman teman yang lain dah mengendong anak..mengusung perut.. haha ada lagi ayat yg sesuai tak?
lalu teman teman itu telah publish pic kt facebook..

album name.. hari nikah
album name..majlis belah lelaki
album name.. honeymoon kat bali
album name.. anak sulung ku.. mohd dineymickey ..
album name.. sambutan hari jadi mickey yg setahun
album name..  dineymickey 1st day ke tadika

wahahahahahahahaa.....
UNTUNG KAN hahah
yang tukang tengok plak ..
runsing runsing runsing.. dan runsing ..

dan lain plak cerita kita..
hidup still tak ada peningkatan dan erti kata lain..
macam aku.. tak ada perubahan.....

tapi aku OK :)


masalah nya bukan pada aku..
TAPI
pada kawan2 yg runsing dan risau tuh..
erm.. bf dah ada. tp still risau..
risau kenapa ya?
tak dapat lagi aku selami perasaan dorang....
cer citer sikit pesal korang risau sgt..
relax laaa..
rezeki masing2 kan :) hahaha..

cepat atau lambat..
Insyallah. kita mmg dah d jadikan berpasang-pasangan..
kalau bukan J di dunia..
Insyallah.. J di akhirat :)

Renung renungkan.. dan selamat beramal :) peace yawwwww haha :)

Aku pun nak runsing gak laaaaa.. 

.::. Weyh.. aku ni dari tulang rusuk sape ni... .::.

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir