Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Friday, April 29, 2011

Dilemma

hmm banyak pot pet pot pet pot pet pot pet arini kan.. aku seakan dah leh terima belog ni sebahagiaan dari diary hidup aku haha. abes sebelum ni kenape? penerimaan secara keterpaksaan ke ape?

aku saje je disabled kumen2. aku x wat shoutmix box or wat so ever kt sini.. sbb aku xnak korang  komen2. sbb cerita2 aku rase nye xperlu kan sebarang kumen. suma yg tertype di sini dari ati. aku type pon tanpe pikir pjg kadang2. so penggunaan bahase. kadang. aku je  sensorang yg paham ekekeke



erm. dilemma aaa..  kenape persahabatan tu xleh di terus kan bila ade rase sayang yg menjelma?
rase sayang yg berlebih-lebihan.. erm. tah la xtaw la nak describe camne. sbb since soal ati n pasaan ni aku lom khatam lagi. aku pon x taw nak mula kan cmne...

tp ape  yg aku rasekan kini. ade lah dilemma.. salah ke aku? erm..
ape salah nye jadi kawan. terus berkawan je sampai bebila.. kawan dunia akhirat..
xpe laa. tu biaa sidia yg wat keputusan.aku x kesah pon.. sbb aku xnak die plak rase dilemma.haha cukup laa aku saorang. erm..

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir