Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Thursday, April 28, 2011

Aku x layak nak judge sesape..

Sbb aku pon manusia biase kan... seorang teman meluah kan segala nya. ekceli ade dua org kawan aku yg buat camtu. aku xtaw laa sbb ape.mgkin sbb dah percaya kan aku. mgkin sbb rase cam aku baek  sgt.. isk..
 dorang suke citer cover2..atlast. citer abes sume.yg tersirat. yg tersurat. yg tersorok. yg tercover2 line. sume dorang citer..


sampai kan aku rase cam OMG.. xsangke..isk. aku  mmg xsangke !
tp pada aku.. sape la aku nak nilai baek buruk korang kan..
just citer je ape korang rase nak share nan aku. im ok with all that.

Erm. sume manusia ade wat salah n silap. ade kekhilafan masing2.. Aku pun ade salah silap aku..  aku pun bukan baek mane ..
 Cume ape aku buleh ckp kt kawan2. kalu kite ade salah. kite taw ape salah kite. so try la jgn buat lagi.. cube elak kan kesalahan tu berulang.. insaf. dan lupa kan.. lupa kan x bererti kita akan lupa kan sume dan ulang lagi.. bukan camtu. maksud aku lupakan.. n pada masa yg same.. igt kan diri kita jgn ulang lagi pekara tu..
jgn hanyut nan keseronokan di dunia saje. erkkkkss? aku ke yg bg nasihat ayat yg last tu? hehehe

takpe la. walaucamne pon. aku doa kan korang2 yg menjadi kawan n sahabat aku dunia akhirat ni.. semoga bahagia .. kisah2 aib di zaman silam. jgn skali di biar kan berulang. erm..

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir