Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Friday, February 11, 2011

Menanti

Assalammualaikum semua,



Hi, aku masih lagi mood menanti tarikh 14hb, penantian yg penuh debaran. dan aku tersgt berdebar2.. 
entah laa. x tahu nk terangkan ape yg aku rase.Penantian yg sedari 1 Dec 2010 hingga laa ke saat ini. masih n terus menanti. Aku harap semua nya  berbaloi.penantian yg x sia sia. AMIN~!


Harapan  tidak la terlalu tinggi. aku takot tuk terlalu berharap. cukup laa hanya doa kepada Allah. selebih nya aku berserah. Andai tiada ape ape yg berlaku pd tarikh tu dan tiada kabar gembira. aku pasrah.
mungkin belum rezeki lagi kan. n aku akan terus mencuba. x elok mengaku kalah .masih belum terlewat lagi tuk berusaha membaiki segala kelemahan n keupaayaan diri. mudah2han hidup aku akan selalu bersemangat macam ni.    


Aku bukan ape. kekadang cepat cgt patah ati. ilang pokus dan ilang keyakinan terhadap diri sndiri. Mungkin tiada dorongan mental .kata2 nasihat drpd sesiapa.hoooo.Mungkin la kan. tp Insyallah kali ni. berkat diri sndiri. keyakinan yg mula berputik ini. Aku akan sentiasa cuba n cuba tetap kan goal aku. dan cuba sehabis daya utk mencapai goal n target yg dah di aim tuh. Semoga aku berjaya la kan dalam ape yg aku hajati. jgn plak sekerat jgn je. n hangat2 tek ayam je :) heheeee.

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir