jgn terlalu teringin,jgn terlalu berharap,jgn terlalu malas, and jgn terlalu excited.
Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..
Sunday, February 13, 2011
Esok tiba masanya..
yg masih bermimpi isha
yesterday yesterday yesterday 3
Rindu saat Aku nan Tok baring sesame tguk Tv,, Wan Aku pulak sambil tguk Tv … Sambil urot2 kaki Tok Aku..
• Rindu time Aku nan Tok kelam kabut nyediakan pelbagai hidangan makanan tuk Wan Aku yg dalam perjalanan balik ke rumah selepas S0lat Z0hor kat masjid.Menu Wajib Ikan Goreng. Haha Aku x kan makan lgsung lauk2 ikan2 ni.. tp skrg. Da mula belaja mamam ikan.
• Aku rindu kalau Aku sakit demam.. mesti Aku merengek2. Aku pon ta tahu nape Aku suke merengek kalau Aku sakit. Tp yg pasti. Tok Aku x penah merungut kalao Aku merenget, malah Dia ta penah tidow lena kalau Aku Demam. Die akan slimut kan Aku. Demah pale Aku nan Air asam jawa. Time tuh Aku salu pura2 tidow. Besh nyer., Time demam mesti dapat mam ape ape yg Aku suke. =p
• Rindu bileAku gadow nan Anak2 buah Aku pasal berebut kan basikal Wan Aku ..Ptg tuh gaks Tok Aku belikan Aku basikal baru. Rm350 Aku ketok duit Dia, ahhaha sekrang basikal tuh ade jerk dalam Stor.. kenangan tuh. darik taon 2000
• Aku Rindu kalau besday Aku nak dekat. Mesti Tok yg lebih2 ingat besday Aku, planning nak beli kek, wat party…Cuma ta0n 2007, xder kek. Knp erkS? Tok kate taon ni x yah beli kek? Huhu cam tau2 jerk tuh ta0n last besday Aku nan Dia.huhuhu
• Aku Rindu time Aku nk amik Spm, Aku demam terowk. Ta larat nak p skolah. Tok yg kai kan Aku baju Skolah. Tok yg wat Aku air bacaan ayat2 Quran tuk Aku minum supaya Aku ta demam terowk sgt.
• Rindu time Aku tguk Tv sampai tgh malam. Mesti Wan Aku akan picit punat Off tuh. n Aku teros nnges ,hahaha. Tp nanges camne pown Aku tetap ta moleh tnguk tv gaks. Time to sleep!kata Wan Aku.
• Aku rindu bila waktu makan malam. Aku nan Tok mesti tunggu Wan alek solat Isyak kat masjid dulu. Baru makan sesame. Tp skrg Aku mam sorank2 ta kira mase yg Aku rase lapar..
• hehe Rndu bila Aku salu mintak 10sen. Tapi dapat 10 engget. Haha tuh laa code Die. Tetiap ari msti dapat,,
• Rindu sangat bila Aku akan di lebihkan dalam bnyak perkara. Tok salu bg Aku duit lebih dari anak2 buah, Tok salu ingat Aku lebih dari anak2 buah, Tok akan bekap Aku lebih kalo gadow nan anak2 buah,huhuhu mcm2 Aku di lebih kan.. =p
•Aku rindu bila Tok nan Aku malas masak. Aku mesti beli Sup Ayam. Letak dalam mangkuk. Kami share berdua. Kekadang Abg Aku nyibuk gaks.
• Aku rindu kalau Tok beli coklat mesti Dia sor0k2 kan dulu. Pastuh mesti Die hulur sikit2 kat Aku.. Katanye kalau Aku tau tempat simpanan coklat tuh. satu ari pown moleh abes. Tapi yg pelik nya. Last2 mesti Die tunjukkan kat Aku gaks tempat rahsia tuh. hahaha abes gak lar Aku keje kan.
•Aku rindu bila Aku nan Tok tidow sesame. Mesti si Kuceng Aku Pussy sebuk jerk nak baring tgh2 antara kami.. Tp Pussy da lame ta adew, Rindu nye kat Pussy..
• Rindu nya Aku time Chummy ade, Tok salu lepas kan Chummy dalam bilik Aku tuk gerak kan Aku p skolah. haha time tuh Aku form 2. besh kene Cium nan kuceng. Smpai termangun Aku di buat nye. kekadang Chummy teros panjat2 Aku, geget tgn Aku.. Sumpah Aku rindu Chummy kitten Aku
•Aku rindu kan saat Aku gadow nan Ank2 buah Aku. Si Ajim hehehe. Mesti Aku yg di menang kan Tok. Huhu Tok mesti marah kan Ajim. Dan suh Ajim kuar dan jangan mas0k lagik dlm umah, time tuh Aku larr yg paling puas ati.
ermm.. manyak yg Aku rindu kan. tp ta moleh di ungkap nan kata2.
ta dapat di ucap dgn kata2. perasaan ini lalalalala
n0te : - )
yg masih bermimpi isha
yesterday yesterday yesterday 2
Tentang Seseorang
9 February 2009
Huhuhuhu.... Aku silap menilai sese0rang, ternyata Dia ta adew laa terOk seperti Aku sangke kan. Aku pertama kali, ber yM nan Dia dalam tempoh yG agaks lame, Aku mulanye moleh ketawa dan akhirnya Aku menanges, Erm, Kenape Aku salu kalah?
Kalah kpd orank yg caring terhadap Aku? mmg Banyak nasihat2, ayat2 dan statement2 Dia hujah kan, mmg sume betOl.. mmG cara Aku seLame nieyh yg salah.. Mmg Aku perlu berubah, Berubah dari teruk nieyh, kepada perubahan yg lebih baik,, tapi untuk berubah? Huh, perlukan masa, semangat yg kuat ! tah lar, mampu ke Aku nk berubah? tinggal kan cara Aku ini ? mampu ker? Erm...
thaNks kepada seSeOrank tuh Im soRRY. maybe sbb Sebelum ni. Aku ta suke nan Kau ~ bg Aku
Kau ni Suke menyakit kan Ati orank,
mungkin sbb Aku belum mngenaLi Kau lagik ~ hmmm Thanks my FRIEND ! yer mmg ade kesedaran bg diri Aku, tp tuk berubah.... mase ?? YAAAA,, Aku memerlukan MASA
update :: hee aritu kan,aku terserempak nan dia. haha
seyes cam x caye. ye laa. xpenah jmpe pon sebelum ni kan. tp muke dia same je cam dlm pic :) tp die still xtaw tu aku n xpernah tguk aku lagi T_T lalala
yg masih bermimpi isha
" Aku tak ada story macam orang lain..coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "

