hmm.
Terus terang aku kalau pasal feeling . cinta cinta rindu rindu ni mmg FAILED.
zero.. experience mmg langsung tak de !
Ade yg sorang ni pun tol tol menguji kesabaran... AKU dah rasa diri cukup bodoh.
tapi still teruskan. still kejar bayang bayang. siapa yang tertinggal ?
aku ke or bayang bayang? SOALAN bodoh lagi..
HMM... bodoh aku dah berkali kali... mmg patutlah kan. kalau ujian tu datang bertalu talu.
dah sedar diri tuh bodoh. dok tunggu apa lagi aku pun tak tahu ...
SAYANG dgn kenangan. dengan masa silam ? ermm.
bodoh sekali ganda..
entry kali ni bodoh bodoh belaka.
iniLAH aku. sentiasa jadi mainan bodoh.
si BODOH yg telah di perbodohkan.
hmm. sakit hati. tapi di sebab kan dah sedar diri tu bodoh.
aku redha dalam kebodohan. berharap ni lah kebodohan aku yang terakhir.
AKU tak nak ulang lagi. sungguh sakit .. teramat sakit.
Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..
Thursday, July 12, 2012
bodoh berkali kali
yg masih bermimpi isha
Monday, June 04, 2012
Masih Disini..
Assalammualaikum ,, HEY..
yg masih bermimpi isha
Thursday, March 29, 2012
kekecewaan
Hmm sebelum ni ada aku kongsi kan..
camne usaha aku untuk jejaki kawan lama aku sedari sekolah rendah kan..
sungguh email aku ada balasan..
aku dah sertakan
skali no fon aku untuk dia terus hubungi...
tapi HAMPA..
sungguh hampa.. dia langsung tak macam aku..
aku bertahun tahun cuba jejaki dia. tapi bila email dah berbalas.. dia pun macam
tak ada effort yg semacam aku...
aku nak buat apa lagi ?
tak kan lah aku nak paksa.
nak buktikan yang aku terlalu sayangkan persahabatan zaman hingusan
yang memang pada dia langsung tak ada apa apa..
woi wake up la myself..
ko tu terlalu bergantung dengan angan angan..
berpaut dengan kenangan dan kisah lama.
sedang kan semua orang dah move on...
kau je di takut lama,...
malu la...sudah..bangkit ke alam nyata.
skrang ni 2012.. kau dah jadi seorang perempuan dewasa.
dah jadi seorang wanita berkerjaya. cehhh ayat. haha wanita kerjaya ..
ermm. perempuan yang dah dewasa yang mempunyai perkerjaan
haaa baru tepat kot. so aku malas nk delete ayat pertama ekeke..
so kejar cita cita mu yang entah ada ke tidak.
naik segan bila hidup aku tak ada goal.
ermm..
hidup sekadar sebab aku bernafas.
quote aku sendiri yang lama aku lupakan..
busy kan diri..
dengan duniawi dan akhirat.
hmmm..
lupakan kenangan yang langsung tak bernilai di mata orang lain.
orang lain dan aku memang tak sama.
sebab tu aku jadi macam ni.
so pls la.
lupakan sejarah. lupa kan kenangan,
jadi orang baru.
kekecewaan tolak tepi.
pergi lantak lah dia kalau dia tak macam aku.
aku tetap boleh .. dan terus cuba untuk
kecapi segalanya yang aku dah impikan
n angan kan.. WALAUpun tak set sebarang goal. mungkin angan angan akan membantu
haa ? apa dah aku merepek. ni....
sekurangkurang nya bertindak dari sekarang !
INSYALLAH..
yg masih bermimpi isha
" Aku tak ada story macam orang lain..coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
