Aku kekadang kan ingin sekali berbicara mengunakan
bahasa yang tak ada sesiapa pernah faham..
menulis dengan tulisan yang tiada siapa pun akan dapat membaca nya..
berpuisi dengan segala isi tersirat dan tersurat.,yang langsung tiada siapa
boleh merungkai akan setiap maksudnya..
menghasilkan novel dengan 1001
watak yg mengambarkan aku...
tapi tak akan ada siapa yang pernah menduga cerita itu tentang aku.
Melukis dengan lukisan yang mengandungi 1001 makna.
tapi hanya aku sahaja yang boleh
menterjemahkan setiap maksud di sebalik itu semua..

Friday, April 29, 2011

Rase cam loser gila daah nieyh

Hmm. isk isk.. bila sesorang mengharapkan bantuan dgn sepenuh2 pengharapan.
n hanya aku je tempat die sandar kan sgala pertolongan. n bila  terase cam aku xmampu . n aku xleh buat. bukan aku x cuba. tp aku rase mmg mmg mmg tersangat2 aku xleh tolong dia...

hurmm kenape ade perasaaan cam ni..,tolong laa kembali kan semangat ni balek.
erm. down down down nye ..

eeeee. kenape dalam otak aku ni cume  terpikir.. teringat. KALAU laa. ade DIA. ermm, mesti sume ni akan buleh kan..msti sume ni akan smooth n setel sperti yg di harap kan.. sbb DIE tersangat2 baek hati tuk jadi tempat aku kongsi masalah.cerita2 yg tah ape ape pon die sudi dgr. die sudi komen.die sudi gelak. erm.. n die juge akan sudi tolong aku tuk membantu kawan2 aku.. aku yakin tuh...

 Tok. org rindu tok sgt... semakin rindu bile menghadapi saat saat cmni.org taw. tok je leh tolong org 
kalu org ade niat nk tolong kawan2 org.tok je pemangkin  pekara2 tu jadi berjaya dengan baik sperti mane org harapkan..sbb tok x nak tguk org sedih kerana x  dapat tolong kawan org kan.. kan tok kan..

InsyAllah semua ni akan berjalan dgn lancar. erm. yg penting nawaitu kan..

Rase cam nak nnges. happy. rase yg bercampur baur saat ni..

Ehm tadi dah setting baek je ase nk tidur daaa. tambahan pula  hujan lebat kedengaran kat luar tuh..
entah kenape rase cam nak on pc. nak on9 jap.. layan mata bia  mengantuk sikit.
 tadik ade sikit conflict yg berlaku. aku x taw salah siapa.. entah la....sedih sgt. rase cam dah kena talak 3 je.. erm..
pada waktu yg selang wape minit juge ade pasaan bebelah bg. jap rase sedih jap rase hepi
 tadik sesi kenang mengenang.. hehe aku suke bila imbas2 saat2 pekenalan  yg insyallah aku buleh igt serba sikit..
lebat nye hujan saat ni.., mataa o0o  mata. jum kite td0w nak ;)

Thursday, April 28, 2011

Aku x layak nak judge sesape..

Sbb aku pon manusia biase kan... seorang teman meluah kan segala nya. ekceli ade dua org kawan aku yg buat camtu. aku xtaw laa sbb ape.mgkin sbb dah percaya kan aku. mgkin sbb rase cam aku baek  sgt.. isk..
 dorang suke citer cover2..atlast. citer abes sume.yg tersirat. yg tersurat. yg tersorok. yg tercover2 line. sume dorang citer..


sampai kan aku rase cam OMG.. xsangke..isk. aku  mmg xsangke !
tp pada aku.. sape la aku nak nilai baek buruk korang kan..
just citer je ape korang rase nak share nan aku. im ok with all that.

Erm. sume manusia ade wat salah n silap. ade kekhilafan masing2.. Aku pun ade salah silap aku..  aku pun bukan baek mane ..
 Cume ape aku buleh ckp kt kawan2. kalu kite ade salah. kite taw ape salah kite. so try la jgn buat lagi.. cube elak kan kesalahan tu berulang.. insaf. dan lupa kan.. lupa kan x bererti kita akan lupa kan sume dan ulang lagi.. bukan camtu. maksud aku lupakan.. n pada masa yg same.. igt kan diri kita jgn ulang lagi pekara tu..
jgn hanyut nan keseronokan di dunia saje. erkkkkss? aku ke yg bg nasihat ayat yg last tu? hehehe

takpe la. walaucamne pon. aku doa kan korang2 yg menjadi kawan n sahabat aku dunia akhirat ni.. semoga bahagia .. kisah2 aib di zaman silam. jgn skali di biar kan berulang. erm..

" Aku tak ada story macam orang lain..
coz my life is very simple..
tapi aku ada kenangan dan angan2 untuk di kenang ;)
cehh.. macam tak ada life je kan. hahaha "
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir